London dag 1

Hejsan!
Nu är det dags för lite London-bilder.
Har typ hetsredigerat den första dagens bilder bara för att få upp någonting här.
Ska försöka fixa fler bilder så snart som möjligt,
men har fullt upp med att plugga till min tenta som ska göras nästa vecka.
 
 
 
 
 
Det första vi gjorde efter att ha checkat in på rummet var att 
äta frukost/lunch på Le Pain.
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det shopping vid Oxford street och däromkring.
 
 
 
Anna åt en jättestor macaron!
 
 
Sedan bar det av till hotellet för att göra oss fina
inför restaurang besöket på The River Cafe
 
 
 
 
 
 
Jag och Anna delade på efterrätt, två kulor av den godaste
sorben jag någonsin ätit!! Och också en ost-tallrik. Yummy!
 
 
Stannade på Tesco på vägen hem för att köpa lite frukost
och snacks att ha på hotellet.
 
 
Mina söta resekompisar på väg hem till hotellsängen.
 
God natt!

Kommentarer
Anna säger:

hihi, mysipysi!!! fina bilder.

Svar: ja supermysigt! taack!
mandaas.blo.gg

2013-03-22 | 15:45:43
Bloggadress: http://anna.blo.gg
Nina säger:

Fina bilder, söta tjejer o maten ser mumsig ut!

2013-03-27 | 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback