Snart så...

Jag är typ världens segaste på att ladda upp bilder.
Men snaart så ska jag lägga upp
bilderna från Spanien.
Senast nästa vecka!
 
...en liiten sneakpeak, lite utsikt från hotellbalkongen!

Studentmottagning

Nu kommer det bilder från själva studentmottagningen!
 
Den glada studenten
Maten..
 
 
Farmor
Farfar och Lena
Folk som äter
 
 
 
Söta Trolle!
 
Marängtårta
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och morfar
 
GRATTIS TILL STUDENTEN <3
 
 
(...och Anna, raderade du bilderna på dig eller? :( )

Utspring

Igår tog min lillebror studenten!
 
Tog en sen lunch på jobbet för att 
se utspringet
Massor av släktingar var där
 
Mamma och Ville
 
 
Pappa och Ville
Ville med sin skylt!
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag tagit lite bilder och sagt hej till alla
fick jag springa tillbaka till jobbet och äta en snabb lunch.
 
Bilder från mottagningen kommer lite senare!