God Jul!

Har haft så mycket att göra de senaste dagarna att jag inte alls har haft någon tid över till att fixa med mina bilder.
Här kommer en blandning bilder från den senaste veckan!
 
 
Var med Agnes och shoppade lite innan jul, blev dock mest saker till mig själv
 
 
Gjorde ett försök till macarons med Anna
 
 
Köpte ett nytt iphoneskydd med min älskling idag!
 
God Jul på er!

Julmys

Jag och Anna julbakade lite.
Det var mysigt och resultatet blev bra, även fast vi hade lite problem på vägen!
Mina hundar tycker om Anna vääldigt mycket, deras favorit av mina vänner (dom är kloka dom).
 

December

Tre bilder från första veckan i december.

Fina Anna

I förrgår var jag med Anna.
Vi åt mat, kollade på julkalendern, sydde klänning och fotograferade.
Nu ska jag gå och lägga mig, är hur trött som helst och det är ju faktiskt en dag imorgon också att orka med. Ska bland annat se The Hobbit med min pojkvän :)
 

Refused

Igår var jag, Anna, Sara och Jenny på konsert och såg Refused. De var superbra! Bästa var förstås när de spelade New Noise, så många gånger som jag och Anna önskat att vi kunde fått se den låten live, äntligen fick vi det! Man fick tyvärr inte ta med sig kameran in på konserten så fick bli lite mobilkamerabilder. Det blev en lång dag för efter konserten skulle jag jobba, men glad var jag ändå!
 
 

Nyårsklänning

Igår var det superkallt och var snökaos, det är ju tur att Anna inte bor långt borta (två hus ifrån mig) så att jag slapp frysa på vägen dit. Jag och Anna har nämligen bestämt oss för att vi ska sy egna nyårsklänningar, vilket vi började med igår. Vi varvade detta med att se på den första Mysteriet på Greveholm. Den är såå rolig! Imorgon ska vi åka till stan och köpa mer tyg så att min klänning kan bli klar :)
 
 

Decemberbilder

Bilder från de första snödagarna och idag när jag och Anna var vid Näsa äng och fotade!
 

Första blogginlägget

Tänkte att jag skulle börja blogga lite,
börjar med en liten bild på min fina pojkvän, och han vill bli extra snäll innan jul så två små pepparkakor får vara med också :)