London dag 2

 
 
Överlevde den kalla natten, som vi alla spenderade i en dubbelsäng,
för att inte frysa ihjäl.
 
 
tog en buss till camden
 
 
 
 
 
provade kläder
 
 
 
dr martens, eller inte dr martens, det är frågan...
 
 
 
det fanns en massa stånd med mat
 
 
bland annat crepes
 
 
anna och elsa köpte varsin 
med nutella i
 
 
 
man kunde göra fiskpedidyr ute i kylan
 
 
 
vi lämnade camden och
jag och anna köpte macarons
någon gång ska vi lyckas göra lika fina!
 
 
anna är så fin så hon blir dubbel
 
 
öl och middag på en pub i notting hill gate.
 
supermysig dag,
och dessutom värme i hotellrummet 

London dag 1

Hejsan!
Nu är det dags för lite London-bilder.
Har typ hetsredigerat den första dagens bilder bara för att få upp någonting här.
Ska försöka fixa fler bilder så snart som möjligt,
men har fullt upp med att plugga till min tenta som ska göras nästa vecka.
 
 
 
 
 
Det första vi gjorde efter att ha checkat in på rummet var att 
äta frukost/lunch på Le Pain.
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det shopping vid Oxford street och däromkring.
 
 
 
Anna åt en jättestor macaron!
 
 
Sedan bar det av till hotellet för att göra oss fina
inför restaurang besöket på The River Cafe
 
 
 
 
 
 
Jag och Anna delade på efterrätt, två kulor av den godaste
sorben jag någonsin ätit!! Och också en ost-tallrik. Yummy!
 
 
Stannade på Tesco på vägen hem för att köpa lite frukost
och snacks att ha på hotellet.
 
 
Mina söta resekompisar på väg hem till hotellsängen.
 
God natt!

London

Imorgon åker jag till London
med Anna och Elsa!
Det ska bli såå kul!
 
 
 
 
 
 
Bilder från London 2011
 
Puss puss
Ha det så bra i Sverige medan jag är borta!

Energybars

Jag och Anna har gjort energybars!
Vi hittade ett recept som vi tyckte verkade bra,
men det slutade med att vi bytte ut nästan alla ingredienser
till andra nötter och sånt som vi ville ha i.
 
 
 
vi hackade våra nötter
 
 
satte dom i en skål, hällde i havregryn, äppeljuice och äggvita
 
 
och vår frukt
 
 
rörde om, satte i en form och ställde in i ugnen
 
 
skar i bitar och hällde på 70% choklad
 
 
voila!
 
gott!